Home » Tlačové správy » Stanovisko spoločnosti OLO k fyzickému útoku na jedného zo svojich zamestnancov – závozníka

Stanovisko spoločnosti OLO k fyzickému útoku na jedného zo svojich zamestnancov – závozníka

Bratislavská mestská spoločnosť Odvoz a likvidácia odpadu (OLO) s veľkou nevôľou a rozhorčením prijala informáciu o fyzickom útoku na jedného zo svojich zamestnancov – závozníka, počas výkonu svojej práce na Kaméliovej ulici v mestskej časti Bratislava – Vrakuňa. Takýto fyzický útok sa odohral po prvýkrát v histórií spoločnosti.

Útok sa odohral v stredu 13.2.2019 počas vykonávania odvozu zmesového komunálneho odpadu v mestskej časti Bratislava – Vrakuňa. Posádka zberného vozidla podľa štandardného postupu zdokumentovala nevyloženú zbernú nádobu na Stavbárskej ulici a pokračovala v práci. Na Kaméliovej ulici začal vodiča a závozníkov slovne osočovať občan, ktorý súčasne otváral dvere na kabíne zberného vozidla a vozidlo fotil. Svoj vulgárny výstup občan zakončil fyzickým napadnutím jedného zo závozníkov, ktorému zlomil nos. Vodič zberného vozidla okamžite zavolal sanitku aj políciu.

„Naši zamestnanci – vodiči aj závozníci si svoju prácu vykonávajú naozaj veľmi zodpovedne. Pracujú od pondelka do soboty, počas celého roka s výnimkou Nového roka a Veľkonočného pondelka a to za každého počasia. Napriek svojmu úsiliu sa veľmi často stretávajú so slovnými útokmi, nadávkami a urážkami zo strany niektorých občanov. Najčastejším dôvodom je, paradoxne, vykonávanie odvozu odpadu, napríklad v úzkych uličkách, v ktorých nie je možné automobilom obísť zberné vozidlo. Takýto fyzický útok sa však odohral po prvýkrát v histórií spoločnosti OLO. Takéto správanie sa k našim zamestnancom, považujem za neprípustné. Prosím všetkých občanov, aby sa k našim zamestnancom správali so slušnosťou a úctou, ktorú si zaslúžia,“ vyjadril sa generálny riaditeľ spoločnosti OLO Branislav Cimerman.

Za stanovište zberných nádob sú zodpovední, nielen užívatelia bytov, a nebytových priestorov, ktorým je stanovište určené, ale najmä správca nehnuteľnosti. Práve správca je, podľa Všeobecne záväzného nariadenia hlavného mesta, povinný zabezpečiť, aby boli nádoby v deň odvozu prístupné. Správcov nehnuteľností preto touto cestou žiadame o sprístupnenie zberných nádob vždy deň pred plánovaným vykonaním odvozu.

V prípade akéhokoľvek podnetu, súvisiaceho s odvozom odpadu v hlavnom meste, sa obyvatelia môžu obrátiť na zákaznícke centrum OLO telefonicky na čísle 02/50 110 111, e-mailom na zakazka@olo.sk alebo osobne na adrese Ivanská cesta 22, Bratislava, od pondelka do piatka od 07.00 do 16.00 hod.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *