Publikované: 22.11.2012
KVALITA POTVRDENÁ CERTIFIKÁTOM
Spoločnosť OLO a.s., sa rozhodla uskutočniť svoje ambície v oblasti zvyšovania kvality poskytovaných služieb a ochrany životného prostredia implementovaním systémov manažérstva podľa noriem ISO 9001:2008 (QMS) a ISO 14001:2004 (EMS). Ako uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Ing. Roman Achimský pri nedávnom preberaní certifikátu manažérstva kvality ISO 9001:2008: „Vybrali sme si cestu medzinárodných štandardov na podporu nášho strategického smerovania. Oba systémy sa postupne stanú súčasťou riadenia podniku“.
Vyhlásená politika kvality na roky 2012 – 2015 rátala so zavedením systému manažérstva kvality už v tomto roku. Postupne boli uvádzané do života základné nástroje manažérstva kvality, akými okrem iného sú aj kvalifikovaný zber a analýza dát o spokojnosti zákazníkov, meranie a vyhodnocovanie výkonnosti procesov. Tím audítorov spoločnosti 3EC International v záverečnej správe z certifikačného auditu potvrdil efektívnosť plne vybudovaného systému. Na slávnostnom firemnom stretnutí pri príležitosti 20. výročia vzniku OLO dňa 12.11.2012 nám bol udelený certifikát potvrdzujúci zhodu s ISO 9001:2008 na celý core biznis spoločnosti. Certifikát platí pre „Zber a prepravu odpadu, spracovanie odpadu (triedenie a materiálové zhodnocovanie) a spaľovanie odpadu s výrobou elektriny“. Platnosť certifikátu pri udržiavaní efektívnosti systému manažérstva kvality je do októbra 2015.
Všetky prebiehajúce zmeny v podniku sú nasmerované na posilnenie pozície uznávanej a spoľahlivej spoločnosti v oblasti odpadového hospodárstva hlavného mesta SR Bratislavy. Následne v roku 2013 spoločnosť ráta so začatím implementácie environmentálneho manažérstva v súlade s ISO 14001 : 2004.
Politiku kvality spoločnosti OLO a.s. si môžte stiahnuť tu.
Ciele kvality spoločnosti OLO a.s. si môžete stiahnuť tu.
Ivana Hajdušeková
Zmocnenec pre kvalitu
Foto: Archív spoločnosti