Home » Profil spoločnosti » Kariéra v OLO

Kariéra v OLO

Finančný analytik

Finančný analytik

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta 22, Bratislava

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ASAP

Mzdové podmienky (brutto)
1500 EUR/mesiac
Mesačná odmena sa skladá zo základnej zložky mzdy 1200 €/mes. + osobné prémie do výšky 300 € (25 % základnej zložky mzdy, vyplácané po skúšobnej dobe) + 13. a 14. plat

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Podpora firemných controllingových činností,
  • zodpovednosť za vypracovanie cash flow,
  • príprava podkladov za účelom pravidelného reportingu,
  • vypracovanie pravidelných a ad hoc reportov,
  • aktívna účasť pri nastavovaní a zlepšovaní firemných procesov,
  • participácia na rôznych zaujímavých projektoch,
  • vytváranie analýz, forecasty – CAPEX, OPEX,
  • aktívna spolupráca s inými oddeleniami.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilita pracovného času,
  • 13. a 14. plat,
  •  stravné v hodnote 4,60€ plne hradené zamestnávateľom,
  • odmena za odpracované roky a pri životnom jubileu,
  • priestor na osobný a kariérny rast,
  • ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy: https://www.olo.sk/profil-spolocnosti/kolektivna-zmluva/

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu prosím zašlite štruktúrovaný životopis. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu.

Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2022

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vzdelanie v oblasti financií, ekonómie, matematiky,
  • analytické myslenie a zmysel pre detail,
  • dôslednosť, precíznosť a systematický prístup,
  • komunikatívnosť a tímovosť,
  • MS Excel, Word a Powerpoint na pokročilej úrovni,
  • vodičský preukaz sk. B.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Diana Cehulová
Tel.: +421 940 992 890
E-mail: cehulova@olo.sk

Procesný špecialista

Procesný špecialista

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ASAP

Mzdové podmienky (brutto)
2875 €/mesiac. 
Mesačná odmena vo výške 2875 €  je zložená zo základnej zložky mzdy 2300 €/mes. + osobné prémie 575 €/mes. (25 % základnej zložky mzdy, po skúšobnej dobe)

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • využívanie nástrojov Six Sigma,
  • optimalizácia a digitalizácia procesov,
  • tvorba procesných smerníc v rámci spoločnosti,
  • riadenie, zlepšovanie a vyhodnocovanie Lean úloh a procesných vnútropodnikových zmien,
  • aktívne využívanie Lean nástrojov za účelom zlepšovania procesov,
  • zodpovednosť za zber, analýzu, konsolidáciu dát a návrh jednotlivých riešení,
  • vytváranie a prezentácia SixSigma reportov,
  • aktívna komunikácia s inými oddeleniami,
  • participácia na implementácii systému CRM a ERP,
  • tvorba a prezentácia interných workshopov zameraných na Sigma,
  • interné zaškoľovanie do nových procesov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilitu pracovného času a home-office v dohodnutom rozsahu,
  • priateľské a dynamické pracovné prostredie,
  • stabilitu a zaujímavé mzdové ohodnotenie,
  • casual dress code,
  • jazykové vzdelávanie,
  • zaujímavé teambuildingové aktivity,
  • možnosť zapojenia sa do dobrovoľníckych aktivít,
  • 13. a 14. plat,
  • stravné v hodnote 4,60 € plne hradené zamestnávateľom,
  • odmena za odpracované roky a pri životnom jubileu,
  • ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní

Tešíme sa na tvoj životopis. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.

Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax na obdobnej pozícii minimálne 5 rokov,
  • schopnosť hľadať nové riešenia a zlepšovať existujúce procesy,
  • dobré komunikačné a organizačné schopnosti,
  • práca s M365 na pokročilej úrovni,
  • skúsenosť s programom SAP alebo Softip výhodou,
  • anglický jazyk na úrovni B2,
  • vodičský preukaz sk. B.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Diana Cehulová
Tel.: +421 940 992 890
E-mail: cehulova@olo.sk

IT projektový špecialista - M365 Developer

IT projektový špecialista – M365 Developer

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ASAP

Mzdové podmienky (brutto)
2 750 €/mesiac
Mesačná odmena vo výške 2750 €  je zložená zo základnej zložky mzdy 2200 €/mes. + osobné prémie 550 €/mes. (25 % základnej zložky mzdy nárokovateľné po skúšobnej dobe)

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť má významné postavenie v odpadovom hospodárstve hlavného mesta Bratislava. Do budúcna máme stanovené vysoké ciele a  čaká nás množstvo výziev. Do našich radov preto hľadáme človeka so zápalom pre nové technológie, ktorý sa bude aktívne podieľať na projektoch súvisiacich s transformáciou, inovovaním a zefektívňovaním našich procesov.

Tvojou úlohou bude:

  • implementácia M365 produktov pre používateľov,
  • vytváranie work flow pre existujúce a nové procesy s použitím Power Apps a Power Automate,
  • design nových Power BI aplikácii a vylepšovanie existujúcich dashboardových PBI aplikácii,
  • vytváranie nových integrácii medzi M365 a externými firemnými softwérovými platformami,
  • tvorba dokumentácie pre užívateľské a produktové špecifikácie,
  • optimalizácia v aplikáciách a podporných procesoch,
  • spolupráca s manažmentom pre zabezpečenie kvality prevádzky IT
  • komunikácia s používateľmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo  ponúkame?

  • flexibilitu pracovného času a home-office v dohodnutom rozsahu,
  • priateľské a dynamické pracovné prostredie,
  • stabilitu a zaujímavé mzdové ohodnotenie,
  • casual dress code,
  • možnosť sebarealizácie – sme na začiatku našej cesty, čo je tvojou príležitosťou podieľať sa na budovaní štruktúry od základov, ponúkneme ti na to dostatok možností a priestoru,
  • jazykové vzdelávanie,
  • zaujímavé teambuildingové aktivity,
  • možnosť zapojenia sa do dobrovoľníckych aktivít,
  • 13. a 14. plat,
  • stravné v hodnote 4,60 € plne hradené zamestnávateľom,
  • odmena za odpracované roky a pri životnom jubileu,
  • vlastné parkovacie miesto.

Informácie o výberovom konaní

Tešíme sa na tvoj životopis. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.

Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

vysokoškolské I. stupňa

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od teba očakávame?

  • skúsenosť s platformou Microsoft Stack Technology Framework 1-2 roky,
  • architektonické vedomosti pre Microsoft Cloud služby, predovšetkým Microsoft 365 a Azure pre oblasti kolaborácie, bezpečnosti, identity,
  • pokročilé znalosti v oblasti Microsoft Exchange, Microsoft Teams, Microsoft SharePoint,
  • orientáciu v Enterprise Mobility & Security, Intune MDM & MAM, AAD, Identity, Information Protection,
  • aspoň 1-2 roky praktických skúseností s vývojom softvéru,
  • znalosť GitFlow a praktické skúsenosti s Azure Cloud,
  • schopnosť architektonicky riadiť technický projekt,
  • všeobecný rozhľad v oblasti IT technológií,
  • analytické a technické myslenie,
  • komunikačné a prezentačné zručnosti,
  • znalosť princípov Agilného vývoja softvéru, vytváranie SW techník (napr. SOLID, CI/CD, Scrum…),
  • anglický jazyk – stredne pokročilý (B2),
  • vodičský preukaz skupiny B.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Diana Cehulová
Tel.: +421 940 992 890
E-mail: cehulova@olo.sk

Technik BOZP a PO

Technik BOZP a PO

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta 22, Bratislava

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ASAP

Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
Mesačná odmena sa skladá zo základnej zložky mzdy 1200 €/mes. + osobné prémie 300 €/mes. (vyplácané po ukončení skúšobnej doby)

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • identifikácia, analýza a hodnotenie rizík na pracovisku,
  • zabezpečenie vzdelávania a výchovy zamestnancov v oblasti BOZP a PO,
  • podieľanie sa na tvorbe vnútropodnikových predpisov, pravidiel, pokynov BOZP a vykonávanie kontroly v danej oblasti,
  • vedenie dokumentácie BOZP, záznamov z vyšetrenia pracovných úrazov, prevádzkových nehôd a porúch technických zariadení,
  • rozbor výskytu nežiaducich udalostí a chorôb z povolania,
  • vytváranie nápravných opatrení, implementácia opatrení a kontrola ich účinnosti,
  • sledovanie zdravotnej a odbornej spôsobilosti zamestnancov,
  • prideľovanie OOPP a starostlivosť o tieto prostriedky.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilita pracovného času a home-office v dohodnutom rozsahu,
  • priateľské a dynamické pracovné prostredie,
  • stabilita a zaujímavé mzdové ohodnotenie,
  • jazykové vzdelávanie,
  • teambuildingové aktivity,
  • možnosť zapojenia sa do dobrovoľníckych aktivít,
  • 13. a 14. plat,
  • stravné v hodnote 4,60 € plne hradené zamestnávateľom,
  • odmena za odpracované roky a pri životnom jubileu,
  • vlastné parkovacie miesto.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu prosím zašlite štruktúrovaný životopis. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu.

Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2022

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť právnych a interných predpisov a technických noriem v oblasti BOZP,
  • znalosť MS Office – mierne pokročilý,
  • samostatnosť, precíznosť, spoľahlivosť,
  • schopnosť tímovej práce,
  • znalosť anglického alebo nemeckého jazyka výhodou,
  • certifikát interného audítora ISO 45001 výhodou,
  • vodičský preukaz skupiny B.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Diana Cehulová
Tel.: +421 940 992 890
E-mail: cehulova@olo.sk

Informátor/skladník pre projekt zavedenia oddeleného zberu kuchynského odpadu z domácností na území mesta Bratislava

Informátor/skladník pre projekt zavedenia oddeleného zberu kuchynského odpadu z domácností na území mesta Bratislava

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
IHNEĎ

Mzdové podmienky (brutto)
1 250€/mesiac
Mesačná odmena vo výške 1250 € sa skladá zo základnej zložky mzdy 1000 €/mes. + 250 € osobné prémie €/mes. (25 % základnej zložky mzdy po skúšobnej dobe), 13. a 14. plat

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Mesto Bratislava je povinné na svojom území zaviesť oddelený zber kuchynského odpadu k 1. januáru 2023 a preto bude naša spoločnosť počas roka 2022 kontaktovať domácností za účelom odovzdania nástrojov zberu (nádoby, košíky, kompostovateľné vrecká) a zároveň odborne motivovať obyvateľov k zapojeniu sa do triedenia kuchynského odpadu. Za týmto účelom hľadáme spolupracovníkov – motivátorov do projektu zberu kuchynského odpadu.

Vedeli ste, že na jedného Bratislavčana pripadá ročne vyše 120 kg kuchynského bioodpadu?

Ak zozbierame tento druh odpadu zvlášť, môžeme ho spracovať a opätovne vrátiť do pôdy ako hodnotný kompost. Triedením kuchynského bioodpadu znižujeme objem umelých hnojív na našich poliach.

Ako bude vyzerať náplň práce v danom projekte?

  • komunikácia s obyvateľmi v každej mestskej časti Bratislavy a ich oboznámenie s novým projektom „Zberu kuchynského odpadu“ s cieľom motivovať ich k zapojeniu sa do triedenia kuchynského odpadu,
  • distribúcia a odovzdávanie balíčkov na účely zberu (20 l nádoba, 10 l košík, kompostovateľné vrecká a informačný leták) obyvateľom mestských častí spojené s evidenciou o dodaní,
  • poskytnutie detailných a komplexných informácii o spôsobe zberu a triedenia kuchynského odpadu,
  • administratívna činnosť spojená s prácou na tablete podľa denného harmonogramu distribúcie v každej mestskej časti mesta Bratislava,
  • príprava a párovanie dokumentácie,
  • vylepovanie informačných plagátov na vchodoch vybraných bytových domov,
  • kontrola a uzamknutie skladu po odchode distribučných tímov do terénu a po skončení pracovnej zmeny,
  • hmotná zodpovednosť za zverený sklad.

Pred samotnou distribúciou bude prebiehať školenie, kde dostanete kompletné informácie o priebehu vašej práce a systéme zberu. Zaškolíme Vás aj do práce s tabletom a evidenčným systémom. Prvé dni distribúcie budeme vašou podporou v teréne.

Ak máte záujem dozvedieť sa o projekte viac, kliknite na naše video: https://www.youtube.com/watch?v=H5WkRDkIWUk

Pracovný čas je v poobedňajších hodinách od 13:00 hod. do 21:00 hod.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančný príspevok na stravné lístky v hodnote 4,60 Eur, firemné aktivity,
  • ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy, ktorá je zverejnená na webovej stránke našej spoločnosti OLO a.s.

 

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú o uvedenú pracovnú pozíciu prosím zaslať štruktúrovaný životopis s motivačným listom na email kontaktnej osoby. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/

Pracovná pozícia sa vytvára pre náš nový projekt Zavedenie oddeleného zberu kuchynského odpadu na dobu určitú. Projekt bude trvať do novembra 2022. Plánujeme osloviť viac ako 230.000 bratislavských domácností; pridaj sa k nám a pomôž znížiť objem zmesového odpadu a zlepšiť úroveň triedenia komunálnych odpadov v Bratislave.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2022

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • spoľahlivosť, zodpovedný prístup
  • zdravotná spôsobilosť
  • precíznosť, dôslednosť
  • hmotná zodpovednosť

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Diana Cehulová
Tel.: +421 940 992 890
E-mail: kbrko@olo.sk

Informátor/informátorka (motivátor/motivátorka) pre projekt zavedenia oddeleného zberu kuchynského odpadu z domácností na území mesta Bratislava

Informátor/informátorka (motivátor/motivátorka) pre projekt zavedenia oddeleného zberu kuchynského odpadu z domácností na území mesta Bratislava

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, práca na dohodu (brigáda)

Termín nástupu
ASAP/ihneď

Mzdové podmienky (brutto)
1 140 EUR/mesiac

Mesačná odmena vo výške 1140 € sa skladá zo základnej zložky mzdy 912 €/mes. + osobné prémie 228 € /mes. (25 % základnej zložky mzdy)
Práce na dohodu: odmena 6,50 €/hodina

 

Informácie o pracovnom mieste

Mesačná mzda pri úväzku 20 hod./týž.: 570 € /mesiac (základná zložka mzdy 456€ + osobné prémie 25 % )
Mesačná mzda pri úväzku 30 hod./týž. : 855 € /mesiac (základná zložka mzdy 684€ + osobné prémie 25 %)
Mesačná mzda pri úväzku 40 hod./týž. : 1140 € /mesiac (základná zložka mzdy 912€ + osobné prémie 25 %)

Práca na dohodu: základná zložka mzdy 6,50€ /hodina

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Mesto Bratislava je povinné na svojom území zaviesť oddelený zber kuchynského odpadu k 1. januáru 2023 a preto bude  naša spoločnosť počas roka 2022 kontaktovať domácností za účelom odovzdania nástrojov zberu (nádoby, košíky a kompostovateľné vrecká) a zároveň odborne motivovať obyvateľov k zapojeniu sa do triedenia  kuchynského odpadu. Za týmto účelom hľadáme spolupracovníkov – motivátorov do projektu zberu kuchynského odpadu.

Vedeli ste, že na jedného Bratislavčana pripadá ročne vyše 120 kg kuchynského bioodpadu?

Ak zozbierame tento druh odpadu zvlášť, môžeme ho spracovať a opätovne vrátiť do pôdy ako hodnotný kompost. Triedením kuchynského bioodpadu znižujeme objem umelých hnojív na našich poliach.

Ako bude vyzerať náplň práce v danom projekte?

  • komunikácia s obyvateľmi v každej mestskej časti Bratislavy a ich oboznámenie s novým projektom „Zberu kuchynského odpadu“ s cieľom motivovať ich k zapojeniu sa do triedenia kuchynského odpadu,
  • distribúcia a odovzdávanie balíčkov na účely zberu (20 l nádoba, 10 l košík, kompostovateľné vrecká a informačný leták obyvateľom mestských častí spojené s evidenciou o dodaní,
  • poskytnutie detailných a komplexných informácii o spôsobe zberu a triedenia kuchynského odpadu,
  • administratívna činnosť spojená s prácou na tablete podľa denného harmonogramu distribúcie v každej mestskej časti mesta Bratislava.

Pred samotnou distribúciou bude prebiehať školenie, kde dostanete kompletné informácie o priebehu vašej práce a systéme zberu. Zaškolíme Vás aj do práce s tabletom a evidenčným systémom. Prvé dni distribúcie budeme vašou podporou v teréne.

Ak máte záujem dozvedieť sa o projekte viac kliknite na naše video: https://www.youtube.com/watch?v=H5WkRDkIWUk

Pracovný čas je v prípade plného úväzku stanovený v poobedňajších hodinách od 13:00 hod. do 21:00 hod. V prípade skráteného úväzku alebo brigády pracovný čas v danom rozpätí podľa dohody.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • firemné aktivity, finančný príspevok na stravné lístky v hodnote 4,60 Eur (okrem práce na dohodu),
  • ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy, ktorá je zverejnená na webovej stránke našej spoločnosti OLO a.s. (okrem práce na dohodu).

 

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu prosím zaslať stručný životopis s krátkym sprievodným listom, prečo chcete byť súčasťou tohto projektu alebo krátku video vizitku na email kontaktnej osoby.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných záujemcov. Ďakujeme za pochopenie.
Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/arte-content/uploads/2018/06/Informa%C4%8Dn%C3%A1-povinnos%C5%A5_v%C3%BDberov%C3%A9-konanie.pdf

Pracovná pozícia sa vytvára pre náš nový projekt Zavedenie oddeleného zberu kuchynského odpadu na dobu určitú podľa vzájomnej dohody. Projekt bude trvať od februára do novembra 2022. Môžete pracovať aj kratšie, podľa Vašich možností a vzájomnej dohody. 

Plánujeme osloviť viac ako 230.000 bratislavských domácností; pridaj sa k nám a pomôž znížiť objem zmesového odpadu a zlepšiť úroveň triedenia komunálnych odpadov v Bratislave.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2022

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študenti vysokých škôl
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme? Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/ktorá:

  • má výborné komunikačné a argumentačné zručnosti – vítané sú skúsenosti s vystupovaním na verejnosti (bude komunikovať s obyvateľmi bytových aj rodinných domov),
  • svojím nadšením dokáže motivovať druhých, je vytrvalý, asertívny, nenechá sa odradiť,
  • je nekonfliktný, trpezlivo a vecne reaguje na námietky, či negatívny postoj protistrany,
  • bol súčasťou aktivít súvisiacich so životným prostredím, čo je jeho výhodou,
  • je schopný pracovať v teréne aj za nepriaznivého počasia s rovnakým nasadením (distribúcia „balíčkov“ bude prebiehať celoročne) a nevadí mu prejsť pár kilometrov denne,
  • má skúsenosti s pracou v tíme, (bude súčasťou tímu 4 – 5 osôb) a vie riešiť aj prípadné nepredvídané situácie,
  • má dobré orientačné schopnosti a pozná mesto Bratislava,
  • je samostatný, precízny, spoľahlivý a ovláda prácu s PC.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Diana Cehulová
Tel.: +421940992890
E-mail: kbrko@olo.sk

Brigádnik pre inštaláciu RFID čipov na zberné nádoby

Brigádnik pre inštaláciu RFID čipov na zberné nádoby

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
IHNEĎ

Mzdové podmienky (brutto)
8 EUR/hod.
8 €/hod. pri 22 čipov (alebo 22 reportov)

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme spoločnosť podnikajúca v odpadovom hospodárstve a aktuálne hľadáme brigádnikov do projektu pasportizácie zberných nádob. Pasportizácia (označenie) zberných nádob je proces, pri ktorom sú zberné nádoby označené elektronickým (RFID) čipom, tzv. (Radio Frequency Identification) čipom a súčasne je do evidenčného systému zadaná informácia o stanovisku zbernej nádoby (popisné číslo domu), o veľkosti nádoby, ako aj druhu odpadu.
Ide o jednoduchú manuálnu prácu v teréne.
Ak máš chuť a priestor, práve ty nám môžeš pomôcť zlepšiť procesy odvozu odpadu v Bratislave!

Úlohou brigádnika bude:
Práca v teréne:
– manuálne označenie zberných nádob plastovou nálepkou s RFID čipom v lokalite Bratislava
Práca s mobilnou aplikáciou:
– po označení zbernej nádoby RFID čipom – nasnímanie RFID čipu zbernej nádoby, tzn. zaznamenanie v mobilnej aplikácii
– kontrola stavu (zberných nádob) v databáze (mobilnej aplikácii) a v skutočnosti (v teréne) – overenie zhody zaškrtnutím políčka
– zaznamenanie – vyplnenie nezhodného stavu formou reportu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančný príspevok na stravné lístky v hodnote 3,90 Eur, firemné aktivity,
  • ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy, ktorá je zverejnená na webovej stránke našej spoločnosti OLO a.s.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú o uvedenú pracovnú pozíciu prosím zaslať štruktúrovaný životopis s motivačným listom na email kontaktnej osoby. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/arte-content/uploads/2018/06/Informa%C4%8Dn%C3%A1-povinnos%C5%A5_v%C3%BDberov%C3%A9-konanie.pdf

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2022

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • manuálna zručnosť (1 typ čipu – plastová nálepka, ktorú je potrebné len nalepiť, 2 typ čipu – plastová nálepka, ktorú je potrebné navŕtať a nitovať),
  • mať svoj vlastný mobilný telefón s OS Android 9 (aj vyšší) + mobilné dáta minimálne 3 GB,
  • záujemca bude zaškolený do práce s mobilnou aplikáciou ako aj s inštaláciou čipov – prácou s vŕtaním a nitovaním,
  • dobré orientačné schopnosti a znalosť územia Bratislavy,
  • samostatnosť, precíznosť, spoľahlivosť.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22 
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Pačutová
Tel.: +421918110431
E-mail: kariera@olo.sk

Vodič

Vodič

Miesto práce Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru plný úväzok

Termín nástupu ASAP

Mzdové podmienky (brutto)
1 291 EUR/mesiac, 13. a 14. plat.
Mesačná odmena vo výške 1291 Eur sa skladá zo základnej zložky mzdy 1033 Eur/mes. + osobné prémie 258 Eur/mes. (25 % základnej zložky mzdy).

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vyzdvihnutie denného záznamu o výkone vozidla tzv. stazky s prideleným denným výkonom práce u majstra,
  • prebranie vozidla od garážmajstra a kontrola technického stavu vozidla pred jazdou v rozsahu bežnej údržby internej smernice,
  • absolvovanie jazdy vozidlom k jednotlivým stanovištiam zberných nádob v zmysle denného harmonogramu prípadne podľa pokynov nadriadeného,
  • jazda, priebežné vypĺňanie stazky a vyprázdnenie obsahu vozidla do prevádzok na zhodnotenie alebo zneškodnenie vyzberaného odpadu,
  • odomykanie a uzamykanie stanovíšť,
  • zabezpečenie dôkazov o nesprístupnení stanovíšť, kontajnerov a iných porušení VZN,
  • hlásenie opakovaných neštandardných situácií na stanovišti kontajnerov,
  • kontrola technického stavu vozidla pred začatím práce a po ukončení práce, vykonanie údržby v rozsahu bežnej údržby v zmysle internej smernice,
  • odovzdanie vozidla garážmajstrovi s nahlásením poistných a škodových udalostí, porúch a nedostatkov vyskytujúcich sa na vozidle a potvrdenie nahlásenia podpisom garážmajstra na stazke,
  • kontrola neporušenosti plomby, ich porušenie hlásiť okamžite garážmajstrovi,
  • odovzdanie riadne vyplneného denného záznamu vozidla (stazky) nadriadenému po ukončení práce s uvedením všetkých nedostatkov, porúch a poškodení na vozidle, s uvedením prekážok, v dôsledku ktorých nebol vykonaný odvoz niektorých nádob,
  • povinnosť dodržiavať požiadavky vyplývajúce z IMS,
  • okrem uvedených povinností vykonáva všetky ostatné práce podľa príkazu nadriadených, ktoré nie sú v rozpore so Zákonníkom práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

elektronické stravné lístky v hodnote 5,10 Eur, firemné aktivity, ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na: https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore technické

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť problematiky spoločnosti,
  • kvalifikačná karta vodiča,
  • vodičský preukaz skupiny C, CE,
  • platné osvedčenie o zdravotnej a psychickej spôsobilosti (psychotesty),
  • komunikačné zručnosti,
  • dobré orientačné schopnosti a znalosť územia Bratislavy,
  • samostatnosť, rozhodnosť, precíznosť, spoľahlivosť,
  • hmotná zodpovednosť.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti Odvoz a likvidácia odpadu a.s. Ivanská cesta 22 821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Pačutová
Tel.: +421918110431
E-mail: kariera@olo.sk

Závozník

Závozník

Miesto práce Odvoz a likvidácia odpadu a.s. – OLO centrála, Ivanská cesta, Ružinov

Druh pracovného pomeru plný úväzok

Termín nástupu ASAP

Mzdové podmienky (brutto)
1 138 EUR/mesiac, 13. a 14. plat.
Mesačná odmena vo výške 1138 Eur sa skladá zo základnej zložky mzdy 911 Eur/mes. + osobné prémie 227 Eur/mes. (25 % základnej zložky mzdy, po skúšobnej dobe).  

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • pristavenie zbernej nádoby k vozidlu a manipulácia v súlade s PP pre profesiu závozník,
  • kontrola nádoby, či v nej nie je odpad, ktorý by mohol spôsobiť poškodenie technologického zariadenia vozidla,
  • odomykanie a uzamykanie stanovíšť,
  • zabezpečenie dôkazov o nesprístupnení stanovíšť, kontajnerov a iných porušení VZN,
  • hlásenie opakovaných neštandardných situácií na stanovišti kontajnerov,
  • vyprázdnenie nádoby a vrátenie na pôvodné stanovište v stave umožňujúcom jej riadne využívanie zákazníkom,
  • po vyprázdnení zberných nádob odstrániť znečistenie, vzniknuté pri manipulácii so zbernou nádobou,
  • pomáhať vodičovi pri cúvaní a pri prejazde neprehľadných komunikácií po vzájomnej komunikácii s vodičom,
  • povinnosť dodržiavať požiadavky vyplývajúce z IMS,
  • okrem uvedených povinností vykonáva všetky ostatné práce podľa príkazu nadriadených, ktoré nie sú v rozpore so Zákonníkom práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

elektronické stravné lístky v hodnote 5,10 Eur, firemné aktivity, ďalšie benefity v zmysle kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu. Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na: https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania   

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore technické

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť problematiky spoločnosti,
  • zdravotná spôsobilosť,
  • fyzická zdatnosť,
  • manuálna zručnosť,
  • dobré orientačné schopnosti a znalosť obsluhovaného územia,
  • prispôsobivosť, spoľahlivosť, samostatnosť.

 

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti Odvoz a likvidácia odpadu a.s. Ivanská cesta 22 821 04 Bratislava

Kontakt 

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Pačutová
Tel.: +421918110431
E-mail: kariera@olo.sk

Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania podľa čl. 13 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (všeobecné nariadenie o ochrane údajov). (.PDF)